Skoč na obsah Skoč na menu
Hore

PVPS - Podtatranská vodárenská prevádzková spoločnosť, a.s.

Vstup do zákazníckej sekcie

Môj zákaznícky
účet
Zavolajte nám 0850 111 800 Napíšte nám Vaše otázky Formulárena stiahnutie Plánovanéodstávky Havárievody

Môj zákaznícky účet

 

Všetky užitočné informácie  v súvislosti so zmluvne dojednanou dodávkou pitnej vody a odvádzaním odpadových vôd na Vašom odbernom mieste bezplatne priamo vo Vašom počítači. Štandardné úkony si vybavte z pohodlia Vášho domova.

Na internetovej stránke našej spoločnosti v úvode hlavného menu prostredníctvom ovládacieho prvku „Vstup do zákazníckej sekcie“ môžete požiadať o autorizovaný prístup k dátam, ktoré o Vás evidujeme v súvislosti so zmluvne dojednanou dodávkou pitnej vody a odvádzaním odpadových vôd.   

Po prijatí užívateľského mena a hesla získate prístup napr. k nasledovným informáciám:

  • ·         prehľad všetkých platobných predpisov a zálohových platieb, ich výšku a úhrady,
  •  
  • ·         prehľad všetkých vykonaných odpočtov vodomerov  na Vašom odbernom mieste,
  •  
  • ·         aktuálny cenník vodného a stočného,
  •  
  • ·         informácie o osadenom vodomere,
  •  
  • ·         aktuálne kontaktné údaje (vlastník, platca, korešpondenčná adresa).   

 Prostredníctvom služby „Môj zákaznícky účet“ môžete:

  • ·         zaslať všeobecnú požiadavku, správu, otázku, reklamáciu,
  •  
  • ·         požiadať o prístup k zákazníckym dátam,
  •  
  • ·         nahlásiť odpočet vodomera,
  •  
  • ·         nahlásiť zmenu výšky zálohy, či zmenu banky,
  •  
  • ·         zmeniť svoju kontaktnú adresu,
  •  
  • ·         požiadať o zaslanie faktúr na e-mailovú adresu.
  •  

  •  
  • O založenie zákazníckeho účtu môžete požiadať:
  •  
  • ·         formulárom na našej internetovej stránke (klikni – TU),
  •  
  • ·         e-mailom na info@pvpsas.sk,
  •  
  • ·         písomne na adrese Hraničná ul. 662/17, 058 89  Poprad,
  •  
  • ·         telefonicky na zákazníckej linke 0850 111 800,
  •  
  • ·         osobne na zákazníckych centrách našej spoločnosti.   

Na založenie zákazníckeho účtu potrebujete pre identifikáciu odberného miesta:

·        
evidenčné číslo odberu („odberné miesto“ – číslo uvedené na faktúre) alebo číslo faktúry,
 

  • ·         adresu odberného miesta.
  •  
  • Do 10 pracovných dní Vám poštou zašleme heslo na prístup do Vášho zákazníckeho účtu na korešpondenčnú adresu uvedenú vo faktúre.