Skoč na obsah Skoč na menu
Hore

PVPS - Podtatranská vodárenská prevádzková spoločnosť, a.s.

Vstup do zákazníckej sekcie

Môj zákaznícky
účet
Zavolajte nám 0850 111 800 Napíšte nám Vaše otázky Formulárena stiahnutie Plánovanéodstávky Havárievody

Reklamácia faktúry


V prípade Vašich problémov s faktúrou sa informujte:

          telefonicky na zákazníckej linke PVPS, a.s.

tel.: 0850 111 800

          pri osobnej návšteve na zákazníckom centre v Poprade, v Spišskej Novej Vsi alebo v Starej Ľubovni

stránkové dni:             Po-Ut  7:00 – 15:00

                                   St        7:00 – 16:00

                                   Pi         7:00 – 12:00

          elektronicky cez internet

email: info@pvpsas.sk

          alebo nám zašlite faktúru s krátkym popisom problému na korešpondenčnú adresu

korešpondenčná adresa: Podtatranská vodárenská prevádzková spoločnosť, a.s., Hraničná 662 / 17, 058 89 Poprad

 

Pri nahlasovaní reklamácií ohľadne chýb vo faktúre vždy uvádzajte technické číslo odberu alebo číslo faktúry, čo významne urýchli celý proces vybavenia reklamácie.