Skoč na obsah Skoč na menu
Hore

PVPS - Podtatranská vodárenská prevádzková spoločnosť, a.s.

Vstup do zákazníckej sekcie

Môj zákaznícky
účet
Zavolajte nám 0850 111 800 Napíšte nám Vaše otázky Formulárena stiahnutie Plánovanéodstávky Havárievody

Voda v krajine

Dňa 18. mája 2009 o 10.00 hod. sa v priestoroch Stredoslovenského múzea v Thurzovom dome v Banskej Bystrici uskutočnilo slávnostné vyhodnotenie celoročného projektu, ktoré vyhlásili Stredoslovenská a Podtatranská vodárenská prevádzková spoločnosť, a.s. v spolupráci s CEEV Živica pre základné a stredné školy.

Hlavnou prioritou oboch spoločností je podpora výchovy a záujmu o životné prostredie, jeho ochrany a zachovania pre budúce generácie. V rámci projektu žiaci a študenti aktívne využívali digitálne technológie, prostredníctvom ktorých spracovávali tému vody, jej cesty, vývoj, činnosť a vplyv na činnosť človeka. Svoje poznatky a postrehy z prírody fotografovali využívali v koncepcii svojich prác. Mali vytvorené vlastné administrátorské prostredie – server www.vodavkrajine.sk, pomocou ktorého sa naučili vytvárať rôzne prezentácie.

Súčasťou projektu bol aj e-learningový kurz pre učiteľov s využitím inovačných metód vo vyučovaní.

Najkrajšie fotografie z fotosúťaže sa stali súčasťou vernisáže. Spomedzi 133 fotografií porota vybrala 4 výhercov:

Celkové umiestnenie fotografií:

1. miesto:
ZŠ s MŠ Hôrka, okr. Poprad
Dominika Krojerová: „Snehom slivka oťažela“
2. miesto:
ZŠ s MŠ Letná, Poprad
Kristína Bendíková: „Voda v oblakoch“
3. miesto:
ZŠ s MŠ Štefana Moyzesa, Žiar nad Hronom
Katarína Roobová: „Abeceda z ľadu“
3. miesto:
ZŠ M.R. Štefánika, Žiar nad Hronom
Erik Romer: „Na lúke“

Víťazi získali trojdňový pobyt pre celý triedny kolektív vo vzdelávacom centre Zaježová s environmentálnym programom, 2. a 3. miesto bolo ocenené hodnotnými vecnými cenami.

Tento jedinečný výukový model sa stretol s veľmi pozitívnym ohlasom nielen u žiakov, ale hlavne u pedagógov, ktorí majú záujem aj naďalej pokračovať v podobne zameraných environmentálnych projektoch.

Plagát: