Skoč na obsah Skoč na menu
Hore

PVPS - Podtatranská vodárenská prevádzková spoločnosť, a.s.

Vstup do zákazníckej sekcie

Môj zákaznícky
účet
Zavolajte nám 0850 111 800 Napíšte nám Vaše otázky Formulárena stiahnutie Plánovanéodstávky Havárievody

Zákaznícka linka – Call Centrum – Hlásenie porúch

V prípade akýchkoľvek otázok alebo žiadostí spojených s dodávkou pitnej vody
alebo odvádzania odpadových vôd či iných našich služieb
sa môžete na nás s dôverou obrátiť:

CALL CENTRUM

0850 111 800

Operátori Callcentra sú Vám k dispozícii počas pracovných dní od 7.00 – 17.00 hod.

ZÁKAZNÍCKY E-MAIL

info@pvpsas.sk

Operátori dbajú na to, aby Vaša požiadavka bola vyriešená obratom.

Dispečing na hlásenie havárií a porúch:
Poruchy a havárie pitnej vody alebo kanalizácie môžete hlásiť 24 hodín denne na číslach

Poprad, Kežmarok

052 772 95 48
 

Spišská Nová Ves, Levoča, Gelnica

053 446 17 35
 

Stará Ľubovňa, Zamagurie

052 432 16 91