Zákaznícka linka – Call Centrum – Hlásenie porúch
V prípade akýchkoľvek otázok alebo žiadostí spojených s dodávkou pitnej vody
alebo odvádzania odpadových vôd či iných našich služieb
sa môžete na nás s dôverou obrátiť:
CALL CENTRUM
0850 111 800
Operátori Callcentra sú Vám k dispozícii počas pracovných dní od 7.00 – 16.00 hod.
ZÁKAZNÍCKY E-MAIL
info@pvpsas.sk
Operátori dbajú na to, aby Vaša požiadavka bola vyriešená obratom.
Dispečing na hlásenie havárií a porúch:
Poruchy a havárie pitnej vody alebo kanalizácie môžete hlásiť 24 hodín denne na číslach
Poprad, Kežmarok
052 772 95 48
Spišská Nová Ves, Levoča, Gelnica
053 446 17 35
Stará Ľubovňa, Zamagurie
052 432 16 91