Môj zákaznícky účet
Všetky užitočné informácie v súvislosti so zmluvne dojednanou dodávkou pitnej vody a odvádzaním odpadových vôd na Vašom odbernom mieste bezplatne priamo vo Vašom počítači. Štandardné úkony si vybavte z pohodlia Vášho domova.
Na internetovej stránke našej spoločnosti v úvode hlavného menu prostredníctvom ovládacieho prvku „Vstup do zákazníckej sekcie“ môžete požiadať o autorizovaný prístup k dátam, ktoré o Vás evidujeme v súvislosti so zmluvne dojednanou dodávkou pitnej vody a odvádzaním odpadových vôd.
Po prijatí užívateľského mena a hesla získate prístup napr. k nasledovným informáciám:
- · prehľad všetkých platobných predpisov a zálohových platieb, ich výšku a úhrady,
- · prehľad všetkých vykonaných odpočtov vodomerov na Vašom odbernom mieste,
- · aktuálny cenník vodného a stočného,
- · informácie o osadenom vodomere,
- · aktuálne kontaktné údaje (vlastník, platca, korešpondenčná adresa).
Prostredníctvom služby „Môj zákaznícky účet“ môžete:
- · zaslať všeobecnú požiadavku, správu, otázku, reklamáciu,
- · požiadať o prístup k zákazníckym dátam,
- · nahlásiť odpočet vodomera,
- · nahlásiť zmenu výšky zálohy, či zmenu banky,
- · zmeniť svoju kontaktnú adresu,
- · požiadať o zaslanie faktúr na e-mailovú adresu.
O založenie zákazníckeho účtu môžete požiadať:
- · e-mailom na info@pvpsas.sk,
- · písomne na adrese Hraničná ul. 662/17, 058 89 Poprad,
- · telefonicky na zákazníckej linke 0850 111 800,
- · osobne na zákazníckych centrách našej spoločnosti.
Na založenie zákazníckeho účtu potrebujete pre identifikáciu odberného miesta:
· evidenčné číslo odberu („odberné miesto“ – číslo uvedené na faktúre) alebo číslo faktúry,
- · adresu odberného miesta.
- Do 10 pracovných dní Vám poštou zašleme heslo na prístup do Vášho zákazníckeho účtu na korešpondenčnú adresu uvedenú vo faktúre.