MÔJ ZÁKAZNÍCKY ÚČET
Všetky užitočné informácie v súvislosti so zmluvne dojednanou dodávkou pitnej vody a odvádzaním odpadových vôd na Vašom odbernom mieste bezplatne priamo vo Vašom počítači. Štandardné úkony si vybavte z pohodlia Vášho domova.
V hlavnom menu tohto webu alebo nižšie na tejto stránke môžete prostredníctvom ovládacieho prvku „Môj zákaznícky účet“ požiadať o autorizovaný prístup k dátam, ktoré o Vás evidujeme v súvislosti so zmluvne dojednanou dodávkou pitnej vody a odvádzaním odpadových vôd.
PRÍSTUP K INFORMÁCIÁM
PO PRIHLÁSENÍ ZÍSKATE PRÍSTUP NAPR. K NASLEDOVNÝM INFORMÁCIÁM:
- prehľad všetkých platobných predpisov a zálohových platieb, ich výšku a úhrady
- prehľad všetkých vykonaných odpočtov vodomerov na Vašom odbernom mieste
- vaše aktuálne kontaktné údaje (vlastník, platca, korešpondenčná adresa)
- aktuálny cenník vodného a stočného
- informácie o osadenom vodomere
NA ČO ÚČET SLÚŽI?
PROSTREDNÍCTVOM SLUŽBY MÔŽETE:
- poslať všeobecnú požiadavku, správu, otázku, reklamáciu
- požiadať o prístup k zákazníckym dátam
- nahlásiť odpočet vodomeru
- nahlásiť zmenu výšky zálohy, či zmenu banky
- zmeniť svoju kontaktnú adresu
- požiadať o zaslanie faktúr na e-mailovú adresu
ZALOŽENIE ÚČTU
O ZALOŽENIE ZÁKAZNÍCKEHO ÚČTU MÔŽETE POŽIADAŤ:
- e-mailom na info@pvpsas.sk
- písomne na adrese Hraničná ul. 662/17, 058 89 Poprad
- telefonicky na zákazníckej linke 0850 111 800
- osobne na zákazníckych centrách našej spoločnosti
ČO POTREBUJETE?
NA ZALOŽENIE ZÁKAZNÍCKEHO ÚČTU POTREBUJETE IDENTIFIKÁCIU ODBERNÉHO MIESTA:
- evidenčné číslo odberu („odberné miesto“ – číslo uvedené na faktúre) alebo číslo faktúry
- adresu odberného miesta
Do 10 pracovných dní Vám poštou zašleme heslo na prístup do Vášho zákazníckeho účtu na korešpondenčnú adresu uvedenú vo faktúre.